Friday, February 26, 2016

Je náhodou skvělí bejt živnostníkem, protože je člověk opravdu na tepu společnosti a dobře vidí souvislosti. Tržby mé živnosti už roky klesají a mých kolegů taky. Přesto hlásaj elity a media, jak se nám prý skvěle daří. Maj na to i čísla. Přesto mi něco říká, že je realita jiná. Podívejte se jenom na výrobky. Dnes jsem už podruhé vrátil do Alzy vadný externí disk od WD. Ráno mi daly novej za ten co se sám odpojoval, když jsem ho rozbalil, vidím jak je konektor ohlej. Hned jsem tam byl zpátky - a ještě jsem se s nima musel hádat. Aspoň jsem dostal igelitku. To je tak vše...
Ale všichni nám namlouvaj, jak je vše bezvadné. Divný. Asi si to elity vychvalujou, aby pak mohli draze prodat. Takže asi brzy splaskne jedna velká EVROPSKÁ BUBLINA. To bude pak brutální.

No comments:

Post a Comment