Dnes večer jsem s mámou koupil pro ní za Kč 10.000 notebook od Toshiby. Její starý se stal nepoužitelný, jelikož okna XP už nejsou podporovaný - škoda, jinak starý noťas ještě dobře sloužil.
V Alze nás u výdeje mladej v zeleném tričku začal přesvědčovat, abychom si ještě za tisícovku koupily alespoň 3. rok záruky. Nechtěli jsme, dva roky nám stačí. Říkám mu, že čekám, že to třeba i 10 let bude dobře sloužit - nač tedy zbytečně utrácet. To se nám vysmál, a nakonec začal i tvrdit, že výrobci do takto levných přístrojů (jenom Kč 10.000,-) dokonce zabudovávaj speciální kondenzátory, který ho po dvou letech odrovnaj!
Radši jsme šli.
Vrtalo mi hlavou, kolik si asi takový mladý pablb v Alze vydělá, že mu vůbec nepříde divný co to lidem vykládá. Pokud by to byla fakt pravda, že v rámci Quality Managementu výrobci "kurvítkama" takto sabotují vlastní výrobky (jako že si to dovedu představit), tak se na to fakt můžeme vysrat!
Podle chytrých "ekonomů" stejně hospodářství stojí a padá s tebou a se mnou - námi řadovými konzumenty. Tak co když se jim na to prostě vysereme?
Nejlepší věci v životě jsou stejně úplně zadarmo! Když se máme rádi v manželství, v rodině, mezi sousedy si pomůžeme... Pak nepotřebujeme ty pažravý blázny co nás jen vodí za nos!
Nebojte, brzy přijde revoluce zdravého rozumu a lásky...
No comments:
Post a Comment